Monday 8 October 2012

BURGER BAKAR KAJANG !

ASSALAMUALAIKUM :)
Alhamdulillah , hari ini rezeki murah . Ada orang belanja makan ! Yeah ! Terima kasih Acu ye [ nak link kan dgn blog dia tapi tak tahulah ]

Dah sebulan saya menjadi pelajar UKM , tapi baru dua kali keluar dari kawasan ini . haha . Pertama kali semalam . Pergi melawat Mak Tam . Beliau baru bersalin . Anak kembar !! Perempuan !!
Comei-comei ( > < ) !!


*comei kan ?? *gambar memang di sengajakan  senget macamnie .
nak sakit kan kepala kalian ! hehe*

Yang kedua pula , dgn Acu lah , kawan satu kolej , satu fakulti !
Kami makan dekat kawasan dekat-dekat dengan UKM juga . Takpe lah , janji keluar U ! hehe

Saya tak pasti apalah nama tempat makan tu tapi yang penting nak habaq mai ni . kat restoran tu ada BURGER BAKAR !! haha
Da lama tu mengidam ! Akhirnya jumpe jugak .
Cerita pun tak guna . Ini saya selitkan aksi-aksi saya menghabiskan burger ! hehe

*ini lah burger nya * lokasi shooting :bilik ainur ! hehe *

*harga RM5.50 *harga setanding sedap dan kenyang nya ye*
Pelikkan . Keluar U . Makan burger je ?? Oh tidak2 . Makan-makan dalam restoran , keluar restoran pi try burger pula . hehe
Perut overload kenyang ye ! Gemuk ke berisi . Lain cite . Janji puas ! hahaXD

Okey la . Itu saje untuk hari ini . Wassalam :)

*nama saya Fya :)*akak kedua c kembar itu *

No comments:

Post a Comment