Friday 12 October 2012

KENAPA HARI SELASA JE PENAT ??

ASSALAMUALAIKUM

Hehe .. hari ini saya nak berceritalah sedikit sebanyak kehidupan baru di tempat yang baru . Tapi nak fokus kepada hari Selasa . Hari selasa merupakan salah satu hari yang amatlah penat !!
Ini penat bukan sebarang penat . Ini penat tidak berbaloi !

  PENAT MENUNGGU KELAS PETANG !

Hah . kalu da saya taip pun guna fon yang besar . Memang nampaklah kepenatannya . Hehe . Tunggu itu saya tidak kisah sebab seronok apa tunggu-tunggu kelas . bila sampai je bilik kuliah .



'Weyh , kelas batal la .. '

Seronok taw ! Tapi kadang-kadang kesian dekat kawan-kawan yang dari pukul 8pg tunggu kelas petang . Tahu-tahu . batal .
Bukan kesian apa . Kesian tengok mereka tetidur dalam bas .
Tak percaya ? Hah , saya cakap berbukti ye .

*hah . ini buktinya .. hehe *empunya diri tak tahu ini ..

Tapi mamat ini memang tersangat lah sibuk maka tidak hairan lah kalau dia tidur dalam bas walaupun penat menunggu kelas yang last minute .. Batal ~

Walaubagaimanapun , saya amat sayang dengan subjek tersebut kerana sebab pembatalan kelas . Saya dapat balik awal . Tak payah nak tunggu bas sampai magrib!

*saranghae PD <3 <3 <3!! *hehe
Oke . Last but not least , tak lama lagi cuti raya haji . Dan buat pertama kali lah saya pulang ke Johor ! Excited amat , > < !

*see see * my ticket bus !!


Setakat itu sahaja untuk hari ini . Wassalam :)

2 comments: