Friday 23 November 2012

LAMBAT ! LAMBAT ! hadooiii ~


ASSALAMUALAIKUM

Hadoooii,dah lama tak update status.Bukan niat dihati untuk melupakan subjek ini tapi saya cuba untuk memperindahkan blog ini tapi kekangan masa yang dialami menyebabkan saya 'terlupa'.hehe..

Oke , untuk entry harinie saya akan bayar sebahagian ( maybe , suku .. hehe .. kekangan masa ) aktiviti yang berjalan sepanjang kehidupan di UKM nie :)

our super duper  power football player :) go junior !

juara pusingan bola sepak SANTAS :) *plessing

Untuk pengetahuan , kengkawan .. saya merupakan salah seorang squad junior SUKSIS UKM bagi sesi 2012/2013 . Baru-baru ni SUKSIS UKM mengadakan SANTAS - Sukan Antara Ahli Suksis ( i thinks betul la kot maksud SANTAS uh .. hehe ) . Aktiviti tahunan ni berjalan selama seminggu dan insyaallah penutup nya pada 24hb.Nov.2012 ini . Hasil survey saya la kan , saya dapat rasa kan bahawasa nya , SQUAD JUNIOR dapat meraih menang keseluruhan ! hahaXD
AMIN ...

KENAPA KONFIDEN JE SQUAD JUNIOR BOLEH MENANG KESELURUHAN ???

Hah , saya tak ada lah konfiden sangat . Tapi , alhamdulillah . kami menang bola sepak taw ! ibu segala pingat , bak kata squad inter ! haha . Tapi papepun keputusan nya nt , set mind .. IT'S JUST A GAME . KALAH MENANG . ADAT PERMAINAN :)

Oke , setakat ini untuk petang nie :) hehe

No comments:

Post a Comment