Monday, 26 November 2012

PUAS HABISKAN DUIT XD

ASSALAMUALAIKUM


 Semalam,25hb November 2012,Ahad . Saya ditemani rakan saya , membeli sebuah mesin pencetak ( printer ). Ikutkan malas nak beli,macam xpenting.Tapi fikir punya fikir,alang-alang duit ada lebih sikit ini,daripada beli barang ntah pape,baik beli printer.Atleast,kalau duit habis pun,nampak la kearah mane.hehe

 Malam sebelum hari kejadian,saya menghadiri majlis perpisahan suksis.Sebenarnya bukan menghadiri tapi menyertai persembahan untuk majlis perpisahan Tuan Zambrus.Saya squad junior,maka xde la kenal mane gn tuan tu tapi alhamdulillah,persembahan dikir barat squad junior menjadi perhatian.Rasenya, kalau kami kami ni masuk bertanding . Bole menang ! *oke itu perasan ! haha


para sahabat suksis
okok,kembali pada cite printer tadi a.k.a mesin pencetak.Saya bercadang untuk membeli printer Hp . Sebab :
  • kawan yang cadangkan.Dia pun pakai hp.
  • harga yang berpatutan
  • ink murah berbanding mesin pencetak yang lain
Saya pun belilah disebabkan reason reason di atas.hehe
harga nya?? RM229 . Free black ink . dan hadiah hadiah sampingan berwarna pink *suka sangat !

ini la printer nya. 3 dlm 1 *sumber encik goOgle
Oke,cukup untuk hari ini :)

haha . saleha . ainur . jenjalan . low yat . hahaXD

1 comment:

  1. Wah! Sape kawan awak tu? Comel lah.. Nak kenal boleh? Hahaha

    ReplyDelete